tirsdag 19. januar 2010

En viktig bok ...


Min ferd i steinalderkostens verden skal ikke ta slutt , dette går fint og jeg merker endringer hver uke nå , for å få folk til å forstå hva jeg driver med er det viktig for meg å lese matlitteratur og artikler som støtter denne matfilosofien , jeg aner ikke hvor mange ganger enkelte bøker har blitt lest ,og jeg synes spesielt en bok bør leses av alle . Politikere, leger og ernæringsfysiologer som skal gjøre dette så veldig komplisert , så komplisert at folk blir helt forvirret og rett og slett går seg vill i valget om den rette maten .Det dukker stadig opp "spesialister "som mener hva som er bra for oss og forvirringen blir bare større og større . I mellom tiden blir vi nordmenn sykere og fetere. Det finnes mange nordmenn som vet hvilkene kostråd vi burde følge , men som det står i en bok "norge er et lite land og de som sier sannheten kan sette sin karriere på spill". Hadde vi snudd på kostrådene ville vi kunne snudd denne trenden og fått verdens beste folkehelse. Jeg legger ved en link til en bok jeg har lest flere ganger og som jeg stadig kikker innom , denne boken er viktig , ærlig og meget detaljert. Etter å ha lest denne boken må jeg si at mine butikk besøk endret seg kraftig og jeg begynte å se på sukker og karboinnhold på alle matvarer jeg mente jeg trengte.
I denne boken henter jeg inspirasjon og motivasjon for å stå i mot alle andres "gode råd" gjør dette du også , kroppen din kommer til å elske det og du vil finne formelen for naturlig og sunn helse . Så løp å kjøp denne boken , se linken http://www.bokklubben.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=144230

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.